Tasting Room Cocktail Kitchen

哈哈,第一次寫食評係因為:繼Runnung Man之後,近日又迷上了另一個真人show節目-MasterChef。令我好想周圍去啲餐廰食野,試下做食家。今次就同班friend去左位於尖沙咀-Tasting Room Cocktail Kitchen

 最初諗住係美麗華商場入面,應該好易去。誰不知佢個門口較細,又係個corner位度,被前面間日式餐廳阻擋視線。令我搵左兩次先搵到個門口。如果大家要去,真係要掙大隻眼望入啲。不過間餐廰橫裝都不錯,氣氛舒適。唔知係咪因為難搵,入面唔多人;同男女朋友去靜靜的食飯都ok。Waiter多數係非本身人,所以要用英文溝通。但佢地英文唔算太好,要慢慢清楚咁講佢地知。

講返正題。我地一行5人,因有coupon,所以送左一客水牛芝士配番茄(免費)。味道淡淡的,作為前菜是一個不錯的選擇。分菜時,發現唔係每一portion都配有oregano。我個人覺得若配上oregano既香草味,味覺會更豐富。小小的一片,味道唔會太濃,更好食。




另一道係今日我地特選此餐廰的原因之一,就係36個月西班牙黑毛豬風乾火腿 Iberico Ham (Spain) ($70/20gm)。初試 Iberico Ham,我地order左 20gm share一齊試。可能因為剛病完,口淡淡,所以唔覺得太salty,配上唔太甜既哈密瓜,味道剛剛好。 不過,唔知係咪我一向牙力較差,咬到最後啲根位,我唔太咬成散,要成塊吞。另外,有朋友覺得再配合沙律菜食咬感會更豐富。




食Ham就當然要配支白酒($440)一起品嚐。由於我本身唔太識飲酒,而且本身怕苦,暫時仲未懂得分出單寧(Tannin)與Dry既分別。只係支酒唔對我黎講唔算易入口,男仔就覺得還可以。


另一款前菜﹣牛油果雞心豆蓉配農夫包多士($70)。一時無留心菜名係農夫包多士,以為係農夫包,所以其份量比想像中細份,感覺價錢有少少不合理。最怕啲包久放,沒再烤焗,硬硬的一塊。幸好,這裏的多士尚算香脆,中間軟身。配有兩個sauce,一個係menu介紹的牛油果雞心豆蓉,另一個係新鮮蕃茄醬。先試牛油果雞心豆蓉,醬比較結身,無咩味道。而鮮蕃茄醬既稀結度調則較得不錯;但兩個sauce既欠缺seasoning。我個人認為牛油果雞心豆蓉最少可再加多少少salt提升牛油果既味道,而鮮蕃茄醬可以加少少salt同糖以加強味道。




Main Course選左兩個:
海鮮紅花意大利寬麵配日本海膽忌廉汁($148)
因無印象品嚐過紅花(Saffron),所以都算係特地order。但感覺無什麼特別,亦唔見紅花在哪兒;所以上菜時已經忘記了有紅花一事。紅花會令汁偏紅,但可能暗黃燈關係,所以果汁依然係黃色的。唔知係果汁係用海膽調味關係,果味有少少腥,不過還可以接受。寬麵係Homemade,唔會太厚身,不錯。海鮮方面,烹煮時間剛好,不會過老,吃上口柔軟。當中有兩隻蛤蠣,之前係電視旅遊節目聽過,蛤蠣比一般沙蛤含有較多水份。我一咬,的確係一大泡水係入面,啲水會有少少鮮。如果之前無聽過介紹,我會以為無煮熟 XDD


扒澳洲羊扒配意大利蘋果黑醋汁($268)
羊扒唔會太多肥膏或根位,用料唔差。羊扒亦煎得唔錯,剛剛好肉質柔軟。意大利蘋果黑醋汁我就唔係好feel到。呢道菜既配菜反而最令我地感到驚喜!特別係半煎焗既薯條,煮得很淋身,但又能保持一整條,唔會一夾就散;而且好入味又唔會覺得油。真係值得一讚!

撰文 、 攝影:Joey

餐廰:Tasting Room Cocktail Kitchen
地址:尖沙咀彌敦道132號美麗華商場2樓2015號鋪
類別:多國菜 / 西餐廰

人數:5位
價錢:$180/人 (連加一及會員優惠)

留言