不一樣的火箭菜



今日同朋友出左尖沙咀,行左一輪,又唔想咁早返屋企住。四周都咁多人,想坐係café傾一陣計都無位。突然諗起之前食過既Tasting Room Cocktail Kitchen,印象中環境比較優靜,都岩坐低傾計。

因為上次坐室內,所以今次坐外面。雖然地方唔係好大,但都ok,唔會感覺好迫。 





雖係係tea time,但我趕住出街,只食左個早餐,見個肚有啲餓,就順便問佢攞個food menu。同晚餐果menu差不多,只係少左啲較十份既主食,如:意粉之類;所以我選左Charcuterie Pizza(風腸風腿薄餅) 味道不錯!Pizza皮脆薄,茄醬少少地,風腿油份剛好。而我本身唔太喜歡食火箭菜(Wild Rocket),因有點苦澀味。但唔知係咪風腿既油份同香味蓋過火箭菜的苦澀味,而且我發現配少少火箭菜味道會更fresh,再食多件都可以。第一次感受到火箭菜的好處!





 另外,朋友叫左兩杯House Red Wine及一杯coffee










番外篇

今次終於見識到水煙,啲水煙壺都幾靚。因我地只係短聚,所以無試。

中東風味的水煙壺
透明玻璃水煙壺






撰文、 攝影:Joey
其他圖片來源:網上圖片



餐廰:Tasting Room Cocktail Kitchen
地址:Shop 2015, 2/F, Mirmar Shopping Centre, 132 Nathan Road, Tsim Sha Tsui
類別:多國菜 

人數:4
價錢:$63/ (連加一,會員85)

留言