黑白日子:下篇-白色 日子






尋日為題目【黑白日】解開黑色之謎。今日就解開埋第二個謎團啦~

白色的日子係指今日o既白色情人節(White Day

白色情人節源於日本,日語叫做ホワイトデー,係每年314。係日本,通常想告白既女仔都會係情人節(214日)送禮物俾給心儀既對象。而收到禮物既另一方,則會係314日回禮,話俾個女仔自己既心意。

依家,香港、台灣、南韓同中國部分哈日人亦都會慶祝這個節日。

但唔講唔知,原來呢個節日本身一啲都唔浪漫,仲好商業味tim

其實係最1977年,由日本福岡市博多區甜點(菓子)製造商「石村萬盛堂」所發起,以鼓吹收到心意的一方應該要回禮給對方,作為促銷糖果既手段。而節日最早稱為「糖果贈送日」。自1980年起,因為糖果所使用既砂糖係白色,所以改稱為「白色情人節」。

後來,巧克力製造商發現怇地都可以係呢個節日獲利,因此也開始加入促銷行列,促銷白色的巧克力。依家係呢一日回禮時,除左糖果與白巧克力之外,都包括其他不同既禮品。


究竟情人節同白色情人節,到底是男先送禮還是女方先送禮,已不再有定論。重點係係呢啲節日讓有情有緣既男女都有一個表達自我心意的機會。


對於白色情人節仲有另一個說法,日本全國飴菓子工業協同組合解說,「白色情人節」定在314日的原因是由於公元三世紀時,羅馬帝國皇帝克勞狄二世在首都羅馬宣佈廢棄所有婚姻的承諾,下令全國男子都要從軍。一名叫華倫泰(Sanctus Valentinus)的神父沒有遵照這個旨意而繼續為相戀的男女舉行婚禮。事情被告發後,華倫泰神父被羅馬政府捸捕,最後在公元270214日這天被送上了絞架被絞死。而在一個月後的314日,這對獲救的戀人宣誓戀情將至死不渝,為紀念這天於是定為白色情人節,但這說法完全沒有歷史根據。不過就比較浪漫一點。

祝大家白色情人節快樂!Happy White Day!



# 白色 #白色情人節 #白色情人節快樂 #情人節快樂 #HappyWhiteDay #WhiteDay #Candy #Love #ValenyiusDay

留言